26 Şubat 2013 Salı

En samimi ünlü ödülü Ezgi Mola'ya

ezgi mola, ezgi mola instagram, ezgi mola twitter, ezgi mola komik

Ezgi Mola'yı eğer twitter ve instagram'da takip etmiyorsanız kesin takibe almaya başlayın derim. O kadar doğal, kafasına göre, komik paylaşımlarda bulunuyor ki; bi süre sonra kendisinin ünlü bir oyuncudan ziyade bi arkadaşınız, böyle uzak bir akraba ya da deli dolu bir kuzenmiş gibi hissetmeye başlıyorsunuz.

Bu ara kendisi New York'ta ve komik komik, kafasına göre paylaşımlarda bulunup duruyor. Hayranlarıyla ilişkisi ve kendisini sosyal medyada paylaşma biçimi çok samimi ve esprili; alışık olduğumuz ünlü profilinin oldukça dışında kalıyor.

Gitgide ününün artması, daha önemli filmlerde yer almaya başlaması ve daha başarılı yönetmenlerle çalıştıkça ben bu samimi havanın biraz azalacağını düşünmüştüm ama yanılmışım. Hala iki yıl önce facebook'taki hesabından paylaştığı videoları yapan Ezgi Mola tadında devam ediyor.

Ki kendisini bir kez görüp konuşma fırsatım da olmuştu, gerçekten normal hayatta da çok samimi biri kendisi. Ayrıca bence ileride Türkiye'nin en başarılı kadın komedyenlerinden ve de oyuncularından biri olacak Ezgi Mola.

Buyrunuz geçenlerde yaptığı komik paylaşımlardan bir kuple:



ezgi mola twitter


Şunlar da iki yıl önce Oscar zamanı Angelina Jolie'nin yanındaymış gibi attığı tweetler. Daha önce de bahsetmiştim zaten bundan, isteyene tık tık) Bunlar sadece bulabildiklerim, unutmuyorum o Oscar gecesi bol bol döktürmüştü Ezgi Mola :)


ezgi mola kırmızı halı, ezgi mola oscar, ezgi mola'nın köpeği
Red Karpıt'tan fotoğrafı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder