15 Ocak 2011 Cumartesi

Bu ara bunlar dikkatimi çekti

Aslında baya gecikmeli bir yazı oldu ama bu aralar şu üç şey oldukça dikkatimi çekiyor:

Birincisi: fırsat siteleri!

Tanrım, her yerden çıkıyorlar ve her gün sayıları artıyor! İlk markafoni'yi duymuştum, sonra geçen yıl grupfoni geldi, grupanya, şehirfırsatı, beyazkutu, trendyol, kentfırsatı, bufırsatı, şubusu, oşusu derken onlarca oldular ve ben her geçen gün yeni yeni fırsat siteleri ile karşılaşıyorum, YETER!
3 tanesine üyeyim; markafoni, grupfoni ve grupanya ama üyeliğimi iptal etmem yakındır zira her gün onlarca mail birikiyor ve ben sıkılıp hepsini siliyorum okumadan! Ayrıca insanların facebook ve twitter'daki duyuruları da can sıkıcı, bence bu fırsat sitesi furyası bir an önce bitse hoş olur -her ne kadar daha devam edecek gibi duruyorsa da.

İkinci dikkatimi çeken: Etçiler nam-ı diğer steakhouse'lar

Artık her köşe başına bir steakhouse açılıyor farkında mısınız? Etiler'e şimdi Günaydın'ın steakhouse'u açılıyor, onun dışında bugün Hürriyet'te Savaş Özbey yazmış Akmerkez'e yeni bir tane açılmış. Bağdat Caddesi, Bebek, Nişantaşı'nda gördüklerim de cabası! Dükkan Burger ile başlayan kasap, burger ve dolaylı steak çılgınlığı olarak düşünüyorum ama bu furya da ne ara geldi, ne zaman tuttu gözümden kaçmış, demek ki talebi var ama.

Üçüncüsü de: Hakan Gence!

Hürriyet haftasonu eklerinde yazan/röportaj yapan bu isim şu son birkaç aydır aşırı dikkatimi çekiyor. Her hafta Hürriyet Cumartesi ve Pazar eklerinde bir sürü röportaj gerçekleştirmiş oluyor. Bir açın bakın her 2 röportajdan birisi Hakan Gence'nin hatta bazen hepsi bile olabiliyor! Bir de Hürriyet Cumartesi'nin bir sayfasında da Dek-Art diye sayfası var (ki Descartes göndermesi ise çok fena). Bu adam ne ara, ne zaman bu kadar şeye yetişiyor kesinlikle anlamıyorum zira "dergici" (yandan yemiş de olsa) biri olarak deşifre yapmanın ne kadar zahmetli bir iş olduğunu biliyorum, kolay gelsin valla :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder