6 Ocak 2011 Perşembe

Starbucks'ın Yeni Logosu

Dün akşam ortaya çıkan yeni Starbucks logosu! Nasıl beğendiniz mi?
Ben ilk başta beğenmedim, "Ben eski logo kalsın istiyoruuum." gibi tepki verdim ama şöyle bir daha bakınca daha bir hoşuma gitmeye başladı çünkü şu anda kullanılan cidden çok 90'lar duruyor, biraz hantal kalmış ama yenisi daha rafine, chique ve modern duruyor. Yeni şirket policylerine de daha çok uyduğunu belirtmiş şirket yetkilileri, acaba ABD'de bazı dükkanlarındaki şarap vs. satışlarını falan mı kast ediyorlar? Farklı ürünler de mi olacak? Coffee adı logodan o yüzden mi kalktı? Hep birlikte göreceğiz bakalım. Değişiklik Mart'ta başlayacakmış, eski logolu ürünleri depolayabilirsiniz :)

2 yorum:

  1. günümüzde herşeyin nostaljisinin güzel olduğu bir dönemde ben açıkçası beğenmedim, çok büyük ve çirkin bir şekil olmuş, ufakken dikkat etmiyordum...

    YanıtlaSil
  2. yaani evet her şeyin nostaljisi güzel ama yenilik de gerekli. ayrıca retro ürün çıkarır, orada ilk logoyu kullanır nostalji olur.

    sonuçta "coffee"yle kısıtlanmak istemiyorlar mesela artık salatalar satılıyor. bence de hoş ve çağdaş olmuş (:

    YanıtlaSil