17 Ocak 2011 Pazartesi

Starbucks'larda stroopwafel zamanı!

Bilin bakalım Starbucks'larda artık hangi ürün satılıyooor? Evet başlıktan da yola çıkarak: Stroopwafel! :)
Bilenler bilir, Hollanda'ya özgü, karamelli, ince, bol şekerli, leziz ve orgazmik bir tatlıdır stroopwafel. Ben de Hollanda dönüşü kutu kutu stok getirmiştim Türkiye'ye ama çabucak tüketip Hollanda yolcularına isteklerde bulunur olmuştum, ta kiii bu haftasonu bu güzel haberi alana kadar! :)
Bugün hemen gittim aldım Starbucks'tan, tadı tıpkısının aynısı, çekincelerim boşa çıktı çünkü Hollanda'dan ithalmiş. Eğer bu lezzeti merak ediyorsanız hemen kendinizi ilk bulduğunuz Starbucks'a atın.

Starbucks Stroopwafel'ı, böyle bir paketi 2.50 TL















 

Bu da paketin üzerinde yazdığı üzre, sıcak sıcak yeme yolu ama bunun soğuğu bile gayet güzel yani :)
























Bu arada başka bir Starbucks haberim daha var: Yakında çıkacak "trenta" adlı yeni Starbucks kahve boyu. Jumbo boy olarak nitelenebilecek bu yeni boy ile artık kahveye tam anlamıyla doyacağız. Lansmanına az kalmış, bekleyin :)

3 yorum:

  1. Hangi starbucksta var peki ben palladiuma sordum yokmus :(

    YanıtlaSil
  2. bim de de satılıyo aynısı

    YanıtlaSil
  3. Çoğu Starbucks'ta var diye biliyorum, en azından ben girdiklerimde hep gördüm.

    Bim bilgisi için de teşekkürler :)

    YanıtlaSil