17 Ocak 2011 Pazartesi

Ayşe Kulin'den iki yeni kitap

Çok tesadüf eseri Veda'yı okumaya başlamıştım geçen yaz ve bayılmıştım! Zaten Osmanlı'nın son döneminde ve Cumhuriyet'in ilk dönemlerinde geçen kitaplara bayılırım; iki günde okuyup bitirmiştim Veda'yı. Ardından bir arkadaşımdan Veda'nın devamı olduğunu öğrenip Umut'a başlamıştım ve aynı şekilde onu da hızlıca bitirmiştim.
Ayşe Kulin'in kitaplarını zaten çok severim, anlattığı dönem de doğrudan beğeni alanıma girince bu iki kitabı çok sevmiştim ve internette serinin üçüncü kitabı olarak Hüsran'ın çıkacağını öğrendiğimden beri yollarını gözlüyordum kiiii Ayşe Arman'ın Ayşe Kulin'le yaptığı röportajla öğrendim ki Ayşe Kulin'in, hikayeye (yani kendi aile ve yaşam hikayesi) bıraktığı yerden devam eden yeni kitapları yayınlanmış!

Bugün finallerim bitti ve hemen D&R'a koşturdum Ayşe Kulin'in iki yeni kitabı Hayat ve Hüzün'ü almak için. İki ayrı kitap olarak yayınlanmış. İlk kitap Hayat, 1941-1964 yılları arasını; ikinci kitap Hüzün ise 1964-1983 yılları arasını anlatıyor. Kitabın iki ayrı kitap olarak satılması ise tamamen pazarlama ve ekonomik nedenler diye tahmin ediyorum tabii bu arada :D
Bakalım nasıllar çok merak ediyorum, okuduğumda yorumumu da sizinle paylaşırım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder