19 Ocak 2012 Perşembe

Burada (boş) Laf Çok!

Geçen akşam şu Mesut Yar'ın CNN Türk'teki Burada Laf Çok programına takıldım ve bu yazıyı yazmadan duramadım! Konuklar Can Bonomo, Hakan Akkaya ve Ayşen Gruda'ydı. Öncelikle Mesut Yar'ın konuklar hakkında çok müthiş bir bilgisi yok, sorular art arda konuk konuk soruluyor akan bir muhabbet yok. Ayrıca esprimsiler sonrası verilen sit-com kahkaha efekti de cabası!

Hadi bunlara diğer programlardan alıştık diyelim ama beni en irrite eden şey Mesut Yar'ın bilgisizliğiydi. Can Bonomo'ya, "İngiltere'den Adele katılıyormuş ne düşünüyorsun" tarzı bi soru soracaktı ama Adele'i o an ilk defa okuyordu! Şimdii bu adam bir gazeteci, televizyoncu; Adele gibi dünya çapında patlama yapmış, deli gibi albüm satmış birini tanımaması çok garip değil mi? Can Bonomo çok bozmak istemedi ama baya afalladı, 2 Grammy kazandı falan gibi bir şey dedi ama Mesut Yar, Grammy'nin ne olduğunu biliyor mu bundan bile emin değilim. Ve Adele'i bilmemesinin şoke edici bi şey olduğunun da farkında değil yani, çok hoş. Yine konuklarına sorduğu başka birçok soruda kendisinin bilgisizliğini görebiliyordunuz, açın izleyin o programı tekrardan, ben hayret içinde izledim. Ayşen Gruda olmasa izlenmezdi herhalde bu program.



Tabii kimse her şeyi bilmek zorunda değil, takip etmek zorunda da değil ama gazeteci ve televizyoncu sıfatıyla ünlüyseniz ve de böyle bir talk şovda konuklara dair  bilgileri bilmek zorundasınız ya. Ben bunu anlayamıyorum işte, Türkiye'de bazı isimler nasıl bu kadar az kompetan olup bu noktalara gelebiliyorlar? Yurtdışında takip ettiğimiz büyük proje örnekleri, büyük emekler, çalışmalar Türkiye realitesiyle tamamen alakasız ne yazık ki. Nerede bir Conan O'Brien hazırlığı nerede bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder