12 Ocak 2012 Perşembe

3 Kişi 5 Kişi 10 Kişiii - KlipAnaliz: Unutulmuyor



Bu ara taktığım şarkı: Hande Yener'den Unutulmuyor! Evet Hande Yener'in bu son albümünü yerden yere vurmuş olabilirim (bkz. şuraya ) ama bu şarkı bir şekilde yakaladı beni ve bence Hande Yener'in bu son albümünün en iyi ve en güzel şarkısı olmuş.

Hande Yener'in en sevdiğim şarkıları "Apayrı" ve sonrasındaki albümleri oldu. Bence "Nasıl Delirdim" ve çok tutmayan "Hipnoz"daki şarkıları falan çok iyiydi, hala ara sıra açıp dinliyorum. Sopa'nın yer aldığı "Hande'ye Neler Oluyor" albümüyle ise biraz bozdu, tamam popa dönmesinin nedenlerini anlayabiliyorum, Sinan Akçıl da kitleyi yakalayan şarkıları yapıyor ama bence Hande Yener'in asıl hatası kendini tamamen Sinan Akçıl'a teslim etmesi.


"Sopa" ve "Yasak Aşk" güzeldi ama ötesi yoktu. Bu albümü de yine çok kısa bir arayla çıkardı ve yine sadece Sinan Akçıl şarkıları olunca insan müziklerine alışıyor, aynı gibi geliyor. Bir de, Sinan Akçıl'ın şarkılarını ben pek sevemiyorum, böyle bir aynı geliyor, sade geliyor nasıl anlatsam bilemiyorum ama çok formülize geliyor, arada bazı şarkıları beni yakalıyor. Neyse kısaca, bence Hande Yener yola Sinan Akçıl'la devam edecekse bile tüm albümü ona teslim etmemeli, araya renk almalı.


Unutulmuyor'un klibine gelecek olursaak, ben klibi beğendim. Öncelikle en önemlisi bana göre klip yeteneği limitli olan Kemal Doğulu'yla birlikte çalışmayı bırakmış veya ara vermiş olması iyi olmuş. Bu klipte Mercan'ın "Sana Değil Kardeşine" ve Hadise'nin "Kahraman"ını da kliplemiş Şenol Korkmaz ile çalışmış (ki o klipleri de beğenmiştim zamanında.)

Klibin bazı sahnelerinin Paris'te çekilmesi hoşuma gitti. Yalnız Hande Yener'in nasıl "Armağan" şarkısının klibi Roma'da çekilmiş olup Roma'ya gidilip gidilmediği yarım yamalak belli oluyorsa, bu klip de sanki Paris arka fonunda stüdyoda çekilmiş gibi duruyor. Ama sahneler hoş.




Aynı şekilde dans sahneleri de çok başarılı olmuş, Hande Yener bence kendisine yakışır bir klip çekmiş ve umarım kliplerinde artık başka isimlerle çalışmaya devam eder, zira Luca Tomassini ile çalıştığı zamanlar en iyi kliplerini ortaya koymuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder