9 Ocak 2012 Pazartesi

Eurovision ismi Can Bonomo!

Aylardır bir spekülasyonlar bir Atiye gidecek Murat Boz gidecek Kıraç gidecek (?) muhabbetleri devam edip duruyordu. Sonunda bugün belli oldu ki sürpriz bir isim: Can Bonomo, Eurovision yolcusu.

Fakat ben anlamadım, Can Bonomo'yu çok mu az kişi tanıyormuş? Çünkü twitter'da Can Bonomo trend topic'i altında yazılanlar hep "bu kim ya?" "can bonomo kim yahu" falan gibi tweetler, Cüneyt Özdemir bile o kim falan diye tweet yazmış.


Evet, aslında daha geçen yıl çıkan bir ismin Eurovision'a gitmesi son yıllarda alışılanın aksine bir şey, bir de insanlar Atiye, Murat Boz, Hande Yener falan beklerken baya ters köşe oldu. Ama bence Can Bonomo başarılı olur gibi geliyor. Hem Boğaziçi Üniversitesi'ndeki konserinde hem de Bebek Şenliği'nde canlı performansını izlemiştim ve baya eğlendiriyor seyirciyi, şarkıları bilmeseniz de seyirciyi yakalıyordu. Albümündeki tüm şarkıları da dinlemedim ama klip şarkılarından Meczup'u da baya beğeniyorum, güzel bir de şarkı hazırlarsa iyi bir sonuç alınabilir.

Orijinallik açısından Murat Boz'dan daha iyi oldu bence, en azından daha özgün bir şeyler yaratan bir isim. Ama Atiye olsa belki daha iyi olurdu, dans ve sahne şovu açısından. Hep birlikte göreceğizzz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder