12 Ekim 2012 Cuma

Aklıma Takılanlar


Tarkan'ın meşhur "Kuzu Kuzu" klibi
  • Dün  D&R'ın websitesinde dolanırken gözüm en çok satan single'lar listesine takıldı. Bir de baktım Tarkan'dan 20 numarada "Hüp", 15 numarada "Start The Fire", 11 numarada "Kuzu Kuzu" var. Kuzu Kuzu falan yıl 2001'den kalma, yani 11 yıl sonra bile en çok satan single'lar listesinde HALA Tarkan'ın eski single'larının yer alması hem şok edici hem de tam bir başarı örneği! (ki bu aralar artık ne kadar çok single çıkıyor bir de onu düşünün). Tarkan'ın megastar olması boşuna değil, Türkiye'nin en büyük birkaç yıldızından biri; bunu net bir şekilde idrak ettim bir kez daha.
  • Bu aralar dikkatimi çekti, hangi talk show başlıyorsa ilk konuklardan biri illa Bülent Ersoy oluyor; bakınız İzzet Çapa'nın talk show'unun ikinci konuğuydu, Seda Sayan'ın yeni programının ilk konuğu oldu, yazın Ayşe ile Alişan'ın da ilk konuğu idi vs. Getirilmesi zor bir konuktur diye tahmin ederdim Bülent Ersoy'u ama artık programlar "açılış Bülent Ersoy'la yapmadan olmaz" gibi bir motto mu benimsediler anlamadım.

  • Seda Sayan, Kanal D'den ayrıldığından beri bi türlü bir kanalda sabit duramadı; Show, Beyaz TV vs. Şimdi de tv8'de programa başladı. Ama programı ratinglerde ilk 100'e bile giremeyince ya kendisi ya da tv8 gaza gelmiş anlaşılan ki birkaç gündür gazetelerde ilanlar, her yerde outdoorlar falan görüyorum.

    Açıkçası Seda Sayan, her yıl "en güvenilir ünlü" seçilen ve bunun sonucunda birçok markanın yüzü olan ve hatta o markaların da satışlarını baya artıran bi isim. Bu durumda nasıl programı tutmaz anlayamadım.
    Bir de rating gelmeyince sanırım sorunu içerikte aradılar ki başta ünlüleri konuk ederken geçen gün namus cinayetleri konusu eşliğinde bağıran ablalar vardı ekranda...

2 yorum: