18 Ekim 2012 Perşembe

Biralamaca: Peroni Türkiye'de ve Bira dergisi


Türkiye pazarına yeni bir bira markası daha girdi: Peroni! Zaten dikkatinizi çekmiştir belki çünkü bu aralar ilanları falan çok ortalıkta, aynı zamanda premium satış noktalarında da Peroni görselleri falan ön plana çıkarılmış durumda. İtalya'nın en meşhur ve 1 numaralı birasıymış. İtalya aslında birası ile meşhur bir ülke değil ama deneyenler çok beğeniyor, bense açıkçası henüz tatmadım ama ilk fırsatta deneyeceğim.

Geçen yıl yazmıştım Leffe, Guinness, Hoegarden gibi birçok bira markası geçtiğimiz yıl Türkiye pazarına girdi. Peroni de üstüne kaymak gibi oldu. Ne oldu da böyle bir artış oldu bilemiyorum ama artık birçok markayı Türkiye'de de bulabilmek, yeni yeni markaların olması güzel bir şey. Yakında yeni bira çeşitlerini de bekliyorum, ne kadar çeşit o kadar güzel :)
Yepyeni bir dergi daha yayın hayatına başladı: Bira! 
Biraseverlere, gurmelere ve gastronomik ilgisi yüksek (=boğazına düşkün) insanlar için dört dörtlük bir bira kültürü dergisi. Dünyadan ve Türkiye'den birayla ilgili gelişmeler, yazılar, röportajların olacağı dergi üç ayda bir yayınlanacakmış. Aynı zamanda iPad ve Android uygulaması da çıkmış. Ne kadar uzun ömürlü olur bilemem ama Türkiye'de ulaşacağı okuyucu kitlesinin az olacağı aşikar, merak ediyorum baya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder