13 Ekim 2012 Cumartesi

Nil Karaibrahimgil'den yıldız tozu

Bilin bakalım bugünlerde hangi çok ünlü erkek popstar zamanında Nil Karaibrahimgil'in klibinde figüranlık yapmış??

Dıdıdıdınnn yanıt: Murat Boz!

Görünce çok şaşırdım ama meğer Nil Karaibrahimgil'in 2004'teki "Bronzlaşmak" klibinde Murat Boz da Nil'e pedikür yapan, onun yanında gitar çalan çocuk olarak rol almış. 2004'ten 2012'ye geliyoruz ve şu anda Murat Boz en çok dinlenen, en çok konser talebi gören popstarlardan biri, vay be!

Gerçi belki biliyorsunuzdur o zamanlar Murat Boz'un Nil'e vokalistlik yaptığı zamanlara denk geliyor. Zaten Nil de sonradan Murat Boz'a çıkış yaptığı şarkı "Aşkı Bulamam Ben"i yazıp hediye etmişti.

Nil'e pedikür bile yapan toy Murat Boz

Yıldız tozu demişken bir de Nil Karaibrahimgil'in "Tek Taşımı Kendim Aldım" albüm kapağında da Kemal Doğulu var! Şu anda kendi alanına göre belli bir üne sahip olan Kemal Doğulu o zaman ise bizlerce bilinmiyordu, makyözlük yaptığı zamanlardı. Hatta ek bilgi: Fotoğrafta Kemal Doğulu gözüktüğünü fark edince çekimi yapan Nihat Odabaşı sinirlenmiş fakat Nil, veya artık kendisi mi ne, fotoğrafı beğenince kapak bu şekilde yayınlanmış.

Nil'e son rötuşları atarken albüm kapağına çıkıveren Kemal Doğulu

Bakın şimdi hem Murat Boz hem de Kemal Doğulu ne kadar ünlü, acaba Nil'in işlerinde belirivermişliğin getirdiği bi şans mı var? :P

2 yorum:

  1. ohaaaaa bunu hiç farketmemiştiim!!

    YanıtlaSil
  2. Biliyordum ama simdi daha yakisikli 😘

    YanıtlaSil