7 Aralık 2012 Cuma

Penelope Cruz'la JLo arası bir yerde KlipAnaliz: Emina Sandal - Kimse Yok Mu?


Mustafa Sandal'ın eşi olarak tanıdığımız Emina Sandal'ın aslında şarkıcı olduğunu biliyor muydunuz? Hatta ülkesi Sırbistan'da ve de Bosna-Hersek, Hırvatistan, Makedonya başta olmak üzere Balkanlar'da tam bir popstar olduğunu biliyor muydunuz? Ben bilmiyordum, baya şaşırdım. Balkanlar'da ünü, neredeyse bizdeki Tarkan gibiymişmiş hatta.

İşte Emina Sandal (veya Balkanlar'daki adıyla Emina Jahovic) müzik kariyerine artık Türkiye'de de devam etmek istediğine karar vermiş ve ilk Türkçe single'ı "Kimse Yok Mu"yu çıkarmış. Şarkı, aslında daha önce Balkanlar'da "Da Mogu" adıyla yayınlanmış, "Kimse Yok Mu" da doğrudan onun Türkçe versiyonu hatta klip bile aynı.


Şarkı da klip de oldukça başarılı bence; batılı sound'da güzel bir şarkı ve sözleri de güzel çevrilmiş Türkçe'ye. Klip de Türkiye standartlarının oldukça üstünde bir klip amaa bunda tabii ki çakmatrak özellikler göstermesi etkili olmuş olabilir...


Klibin yönetmeni, daha önce de Emina'nın kliplerini çekmiş olan Milos Nadazdin'miş. Fakat Milos Bey herhalde hep Jennifer Lopez klibi çekmek istiyordu; almış bizim Emina'yı yapmış bir adet JLo! Bu arada zaten Emina Sandal, Penelope Cruz'un ikizkardeş ötesi benzerliğiyle yıllardır konuşuluyordu (cidden 'insanlar çift yaratılırmış'ın vücut bulmuş hali bu ikili), bu kliple Eminacık bir yanda JLo bir yanda Penelope kendi benliğini kaybetmiş. Dikkatli izlemeyen biri "aa Jennifer Lopez Türkçe şarkı mı çıkarmış yahu?" diye sorgulayabilir bile.


JLo'vari hareket bunlar Emina....




Klip de şarkı da güzel, benden yüksek not alıyor ama işte keşke orijinal işler de görebilsek şöyle etkileyen. Çakma faktörleri nedeniyle notunu kırdım, 7/10 veriyorum.

Buyrunuz izlemek isteyenler klip:


Bu arada ben Emina Sandal'ın asıl bu şarkısına bayıldım, tam bir Türkçe pop yaz şarkısı havasında:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder