27 Aralık 2012 Perşembe

Monet sergisi ve sonbahar listem

Eveet Monet sergisine de gidereek İstanbul'da sonbahar keyifleri yazımı yalan etmemiş oldum! :)
Birazcık "kış keyifleri"ne kaçsa da zamanlama itibariyle, 'size önerdim ben gitmedim' durumu yapmadım, arkamdan 'bak arkadaaş bize böyle gidin edin öneriyor sonra kendisi fıss' dedirtmem. :P

Konserler hariç; Karaköy kafeleri olsun kah bienal kah Dot oyunu olsun heerrr birine gidip gördüm. :)

Yazının başlığına bakıp, "Nerede bu Monet?" diyecek arkadaşları da sakinleştireyim: Monet sergisinde bi olay yok arkadaş! Valla.. Monet benim en sevdiğim ressamlardan biridir fakat Sakıp Sabancı Müzesi'ndeki sergide açıkçası çok limitli sayıda eser vardı ve o en meşhuur eserlerinde yalnızca birkaç tane mevcuttu. Ama yine de Monet tabii ki, birkaç eseri olsa bile onları kendi şehrimizde görebilmek güzel bir şey (gerçi Emirgan'a ulaşmak Paris'e ulaşmaktan daha mı kolay bu da ayrı bir soru ya neyse). Kısacası gidin görün eğer hala görmediyseniz..

Bu da böyle neşeli, sevimli yılbaşı öncesi yazım olsun o zaman, hepinize mutluu güzel bir yıl dilerimm! 2013'te de blogunuz BuBöyleymiş'i sıkı takibe devam ;)   (Dönemin son dersini geyikle geçiren sınıf öğretmeni gibi hissettim bu yazıda kendimi ahah)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder