12 Şubat 2012 Pazar

Kağıttan her şey için Kağıthane!

Kağıthane öteki adıyla House of Paper, kırtasiye meraklıları ve ıvır zıvır gereksiz ilginç eşya severleri cezbedecek bir dükkan! Sitelerinde yaptığım bir tur beni kendinden geçirmeye yetti. O kadar güzel ve ilginç ürünler var ki! Özellikle Türk kültürüne ait motiflerin kullanıldığı ürünlere bayıldım. (Bana şu Rafineri'nin MediaCat için yaptığı tasarımları hatırlattı ilk başta)

Kağıttan yola çıkan ve tasarlanmış bir sürü kağıt ürünleri var. Bardak altlıkları, amerikan servisler, takvimler, defterler, t-shirtler, çantalar, takılar, ev-ofis aksesuarları vs vs. Ben de bana gelen ve çok sevdiğim şu hediye takvimle keşfettim burayı, en kısa zamanda kendim de bi teftişte bulunacağım. :)



Şimdilik 5 mağazaları varmış. Karaköy'de Fransız İş Geçidi'ndeki ana mağazaları (Bej Cafe'nin yanında) yanı sıra, Galata (Galip Dede Sok.), Nişantaşı (Ihlamur Yolu), Göktürk ve Tünel'de diğer şubeleri de. Bir göz atıp içeride çıldırmalık kategorisine sokuyorum ben burayı ;)

Buyrun benim sitelerindeki en beğendiğim ürünlerden çeşit çeşit:

öğretmenlerimizin "bakkal defteri gibi bu" derken ne kast ettikleri hehe



favorim!




favorilerimden!









2 yorum:

  1. TR'ye bir geliyim ilk duragim burasi olucak, sen resmini koymamis olsan da benim en begendigim lahmacun bardak altigi!

    YanıtlaSil
  2. Ben görmemiştim ya lahmacun bardak altlığını, şimdi baktım o da güzelmiş baya :)

    YanıtlaSil