22 Şubat 2012 Çarşamba

Kanyon'da piksel post-it rüzgarı


Kanyon, piksel sanatı modasına ayak uydurmuş. Kanyon'daki çoğu mağaza kendi temalarına göre renk renk post-it’lerden oluşan mozaiklerle vitrinlerini süslemiş durumda!

14-24 Şubat boyunca devam edecek, Kanyon tarafından koordine edilen projenin sanat danışmanları Neslihan Koyuncu ve Lars Timmerman imiş.

Bence çok güzel bir proje olmuş, hem konuşulacak hem de merak edilecek nitelikte. İnsanlar, eğer ilgileri de varsa, her mağaza ne yapmış diye vitrin vitrin gezecektir bence.Ve de oldukça yaratıcı ürünler çıkmış ortaya, şahsen ben bayıldım bu fikre ve projeye. Kendi mağazam olsa da vitrinini böyle post-it'le dekore etsem falan diye hayal kurarken buldum kendimi fotolara bakarken :)


Daha çok foto için devamına tıklayın :)


baya başarılı

çok şeker :)



favorilerimden!






güzel :)

(Bu arada: mağazaların eserleri Facebook için geliştirilen bir uygulama üzerinden oylamaya da açık, hatta oylayanlar hediyeler de kazanabiliyor)

3 yorum:

  1. en basarili intimissimi'yi buldum. facebook link'ini postlarsan cok sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. bir iki bisiyler postla! bu ne gunlerdir ciks yok!

    YanıtlaSil
  3. aa facebook linkini postlamayı unutmuşum sana

    ya yeni yazı postlicam hazırda var yazılar birikti ama yazmaya zaman bulamadım bi parça daha bekleyeceksin ;)

    YanıtlaSil