17 Mart 2013 Pazar

Beyoğlu'nun yeni gözdesi: Propaganda

Açık açık öneriyorum: eğer gece dışarı çıkacaksanız Propaganda'yı gidin deneyin. Geçtiğimiz günlerde gittim ve de baya beğendim!

Kuruçeşme ve Çeşme'deki El Beso'ların sahibi, Eda Taşpınar'ın amcası Adnan Taşpınar ve yengesi Indhira Taşpınar'ın sahibi olduğu Propaganda, Asmalı'ya gelmeden Flavio ve NarPera'nın bulunduğu sokağın en ucunda, Suriye Pasajı'nın orada.

Bana burayı sevdiren şey içerisinin ambiyansı oldu sanırım. Sanki böyle bi yurtdışındaki bir bardaymışım gibi hissettim. Hani ortam ne çok şık ne de vasat ama böyle tam ortası gibi. Biraz saçma bir yorum olacak ama hiç gitmemiş olsam da New York tarzında bir yere benzettim ben. Hani sanki oradan bir barmışçasına.

Müzik tarzına gelecek olursak bu da mekanın kendisi gibi ortaya karışık gibi gibi. Hem electro hem house, yer yer R&B yer yer deep house ama ben beğendim bence güzel tutturmuşlar. Bu tarz müzikler seviyorsanız kesinlikle tercih etmelisiniz.

Dekorasyona gelecek olursak; çok bir olay yok ama ışıklandırma süper! Hatta "Aman Allah'ım o ışıklar benim olmalı" dedirtti mekanın duvarlarındaki yanıp sönen ışıklı paneller. Onun dışında biraz daha özenli olabilirmiş gibi.

Fiyatlar ise bu tarz her yerde olduğu gibi; Bomonti-Efes 10 TL, Mojito 25 TL, Cin Tonik 25 TL, Jaeger Shot 15 TL.

Gelen kitle de ortaya karışık ama düzgün bir kitle var, bu açıdan da gözüme girdi. Hatta gittiğimiz gece mekanda Feridun Düzağaç, bloggerlardan Elif Tanverdi, Pinkfreud ve de Onur Ufuk Tapan vardı. Ayrıca mekanın sahibi-sahibesi Adnan ve Indhira Taşpınar da mekanlarının başında bekliyorlardı. Indhira Taşpınar hatta çıplak ayak bir şekilde dans ediyordu bir ara! :)

Ben valla tuttum burayı, İstanbul'da bu tarzda az yer var zaten; yaza kadar rotanıza Propaganda'yı ekleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder