15 Mart 2013 Cuma

Bu kışın gizli hiti: Duman

Merve özbey duman
 "Vefan oolmaz be seevgilim yürekteen ah alanlara, ihanetin bana değil dualaraa" diye sürüp giden şarkıyı illa ki bi yerlerde duymuşsundur diye tahmin ediyorum sevgili BuBöyleymiş okuru. Zira bu şarkı resmen viral oldu!

No-name bir isim olan Merve Özbey tarafından söylenen ve de Demet Akalın'ın "Rota"sı haricinde patlamamış bir proje albümden çıkma bir şarkı olarak "Duman"ın bu kadar çok yayılmasını hiç beklemiyordum, itiraf edeyim. Fakat şarkı bu kışa damgasını vurdu diyebilirim. Aylardır hangi klip kanalını açsam, hangi radyoyu açsam illa ki karşıma çıkıyor. Yalnızca müzik radyoları-kanallarında da değil, twitter'da bile Türkçe müzik pek dinlemeyen/sevmeyen insanların bu şarkıdan alıntı falan yaptığını görünce "tamamdır" dedim, bu şarkı patlamış!

Şarkının belki de cezbedici yanı arabesk yorumun, modern altyapıyla birleşmesi midir? yoksa Merve Özbey'in güzel sesi mi etkili? Bilemedim. Ama kesinlikle dinlediği gibi insanın aklına yapışıveriyor şarkı.

Bu arada klipte gözüken kızcağızın Merve Özbey olmadığını öğrenmek de beni baya şaşırttı. Meğer Merve Özbey'in o kızla alakası yokmuş ve kendisi klipte pek gözükmüyormuş. Klipte neredeyse siluetten ibaret ve neden böyle bir şeye razı olmuş anlamadım. (Yukarıdaki fotoda üstteki manken bir kız, alttaki Merve Özbey, daha doğrusu silueti) Kendisi umarım bu rüzgarın sönmesini beklemeden, bu gazla yeni şarkılar çıkarır çünkü her no-name şarkıcıya böyle şans düşmez.

Merve özbey duman
Gerçek Merve Özbey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder