5 Temmuz 2012 Perşembe

Aklıma Takılanlar

  • Zamanında şöyle bir şey yazmışım; Hürriyet'in eklerinde son zamanlarda dikkatimi çekiyor neredeyse tüm röportajlar Hakan Gence imzalı demişim. Gerçekten de bir-iki yıldır Hürriyet'in haftasonu eklerinde hep Hakan Gence imzalı röportajları okuyup durduk ve sonunda kendisi de bu çalışmalarının ödülünü aldı anlaşılan. Ajda Pekkan'la 5 Gün gibi iddialı bir röportajı kapmış. Biliyorsunuzdur bu hafta boyunca gün gün yayınlandı. Ayşe Arman yerine neden Hakan Gence diye şaşırmadım da değil bu arada. Ama röportajı her gün baya ilgiyle okudum ve de beğendim; samimi olmuş ve heyecanı hissediyorsunuz siz de.
  • Tan bana göre popülerliğini gitgide artırıyor, özellikle Serdar Ortaç'la "Benim Gibi Olmayacak" düeti ve de Demet Akalın'a verdiği "Çanta" şarkısının bunda büyük bir payı oldu. Ama anlamadığım bir nokta var o da niye bu kadar tutmamış veya tanınmamış isimlere şarkı dağıtıp duruyor? Bir de üstüne düet yapıyor?!  Tamamen iyi niyetinden mi bu isimlere yardım ediyor yoksa şarkılarına talep yok da 2.sınıf şarkıcılar mı bunları alıyor anlayamıyorum doğrusu.
    Kim mi o isimler&şarkılar derseniz mesela: Ebru Polat-Olanlar Oldu, Esra Balamir-Kal Bi' Saat, Levent Dörter - Duvaksız Gelin vee bu yazıya neden olan son vaka: Semra San-Tamirci... Daha liste uzayabilir ama bu dördü de düetli örnek yeterli bence.
    En son bu hafta gazetede okuyunca bu yazıyı yazdırtan Semra San oldu, o da kim diye kaldım. Çok garip değil mi bu durum? Hayır, şarkılar da fena değil yani, böyle ziyan oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder