3 Temmuz 2012 Salı

TV'nin yeni fail ikilisi: Ayşe & Alişan


Ayşe Özyılmazel'le Alişan'ın birlikte yeni programa başlayacaklarını öğrendiğimde, "Tanıtımı gördüm de bu iş tutmaz ben size söyleyeyim. Belllki gece showu olsa tutabilirdi ama o da yaz sezonu devam ederdi o kadar. Bi de sabah programı olacakmış. bu iki isim alakasız geldi, kimya tutmaz gibi." diye tweetlemiştim. Valla keşke üşenmeyip bloga da yazsaymışım, "demiştim size" diye kanıt olurdu.

Dün ilk programlarını izledim, Bülent Ersoy'u konuk alarak baya iyi bir başlangıca imza atmışlar aslında amaa programda eksi yön çok! Öncelikle Ayşe Özyılmazel ve Alişan çok farklı tarzda ve üslupta insanlar, bunları bir araya getirmek ne kadar mantıklı meçhul. İkincisi Ayşe Özyılmazel ekranda çok acemi ve bu iş nasıl yapılır tam bilmiyor bence. Sürekli laf kesiyor! Saçma sapan sorular soruyor vs vs. Samimi bir hava yaratmaya çalışsa da bana üslubu çok zorlama geldi, ayrıca partneri Alişan'a da hiç yer bırakmadı. Valla ben bir ara Bülent Ersoy sinirlenip gidecek mi diye merak etmedim değil ama toleranslı bir günündeydi herhalde.

İlk program iyi reyting almış gerçi 15. olmuş tüm günde ama ileride ne olur bilemem. Ayşe Özyılmazel'in halkın gözünde de çok kredisi yok malum. Acaba yapımcılar neler düşünüyor da arada bu alakasız ekran ikilileriyle çıkıveriyorlar anlayamıyorum.

3 yorum:

  1. yine süper bir yazı!

    YanıtlaSil
  2. katılıyorum yaaaa ayşe özyılmazer çok gereksiz konuşuyoo!!

    YanıtlaSil
  3. çok acımasızca!! seren serengilin katılığı program gayette güzeldi!!

    YanıtlaSil