16 Kasım 2011 Çarşamba

Bath and Body Works Türkiye'de!

Bir marka daha sınırlarımız içine girdi, karşınızda: Bath and Body Works!

İstinyePark şubesi
Kasım ayının başında Park Bravo Grubu ve Shaya ortaklığında 2 mağaza ile Türkiye'ye girivermişler. Mağazalardan ilki İstinye Park'ta, ikincisi de daha önce duyurduğum gibi Bağdat Caddesi'nde Suadiye'de.

Marka, adından da anlaşılacağı gibi sabunlar, duş jelleri, el ve vücut kremleri, vücut losyonları, şampuanlar, conditionerlar, body scrublardan; parfümler, aromaterapik losyonlar, dudak kremleri, parlatıcılardan; mumlara ve hatta çoraplara uzanan bir skalada farklı farklı ürünler sunuyor. Bir nevi "The Body Shop" gibi diyebiliriz. 

Marka hakkında kısa bir bilgi vermek gerekirse de, Ohio merkezli 1990'da kurulmuş bir zincir ve toplamda dünyada 1700'e yakın mağazaları varmış. Ben daha önce bu markayla Avrupa'da hiç karşılaşmamıştım ama zaten mağazaları; ABD, Kanada, Rusya ve birkaç Arap ülkesinde (Bahreyn, Ürdün, Suudi Arabistan, BAE ve Kuveyt) varmış.

İnternet sitesini gözden geçirmek, bu ürünlerle yakından ilgilenmeyen birisini bile bence mini çaplı bir krize sokabilir çünkü her şey çeşit çeşit! Bir sürü farklı kokular, esanslar. Tam çıldırmalık!

Siz de ürünleri uzun uzun internet sitesinden inceleyebilirsiniz ama ben burada özellikle Noel için çıkardıkları ürünleri paylaşmak istiyorum. Çok sevimli duruyorlar!



"candles make a great gift!" :)

çok sevimliler :)

Bu arada internet sitelerinin tasarımına da bayıldım, çok sevimli duruyor ve insanda gidip Bath and Body Works'den alışveriş yapma isteği uyandırıyor. Ki ben cidden gidip şu Noel'li ürünlerinden toplayıp evde Noel ruhunu başlatmayı düşünüyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder