16 Kasım 2011 Çarşamba

Pucca'nın yeni kitabı + OkuyanUs Yayınevi'nin başarılı videoları!

Belki farkındasınızdır Pucca'nın ikinci kitabı çıktı, hatta bu haftasonu Tüyap'ta imza gününde ilk kez yüzünü hayranlarına gösterecek! Hatta Pazar günkü yazısında da adının Selen olduğunu açıklayarak yavaş yavaş ortalığa kendi kimliğiyle çıkmaya başlıyor anlaşılan.

Bu arada Pucca'nın kitaplarının çıktığı OkuyanUs Yayınevi meğer bir süredir, yayınladığı kitaplar için kısa, 1-2 dakikalık tanıtıcı videolar hazırlayıp onları Youtube'daki hesabından paylaşıyormuş. İlk, Pucca'nın yeni kitabı için yaptıkları tanıtım videosuyla fark ettim bu videoları ve çok başarılı buldum! Çok esprili ve yaratıcı olmuşlar. Hem de bu internet ve sosyal medya devrinde, kitapları sanal ortama taşıyabilmek ve özellikle kitaplardan uzak genel internet kullanıcısına ulaşabilmek için başarılı bir strateji, onları kutluyorum.

Hatta, Pucca'nın ikinci kitabını almayı düşünmediğim halde beni almaya teşvik ettiği için, birinci elden bu videoların başarılı olduğunu düşünüyorum :)

Buyrun Pucca'nın ikinci kitabı "Geri Kalan Her Şey"in tanıtım videosu, bakalım siz ne düşüneceksiniz:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder