18 Kasım 2011 Cuma

Turkcell'in yeni reklamı başarılı mı?

Aslında başarılı. Hangi reklam olduğunu belirtmem gerekmiyor herhalde?
Günlerdir herkes konuşuyor, herkesin dikkatini çekti. Abartmıyorum twitter'da takip ettiğim herkes illa iyi ya da kötü bir yorumda bulundu bu reklamla ilgili sanki twitter'da bu reklam hakkına yorumda bulunmak zorunluymuşçasına. Böyle bir reklam başarılı olarak adlandırılır elbette ki.

Ama beğendim mi? Hayır. Zaten Turkcell'in bu reklamını insanlar ya çok beğenmiş ya da hiç beğenmemiş. Ben 2. gruptayım çünkü reklam çok duygu sömürüsü geldi. Türk insanını duygulandırmak için gerekli tüm öğeler reklam filminde mevcut. Zaten bu ülkede bir insanların duygularına oynamak, bir de insanları kışkırtmak aşırı kolay.


Fakat reklamı beğenmesem de kampanyayı beğendim çünkü müşteri interaktivitesi açısından başarılı, Turkcell reklam panolarının fotoğrafını çekip yollamak falan. Müşteriyle doğrudan duygusal bağ kurmaca falan. Başarılı.

Bir de yeni logoları daha çağdaş bir görünüme kavuşmuş ama çok sarı geldi, sevemedim henüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder