27 Ağustos 2011 Cumartesi

Ozan Doğulu'dan yaz sonu sürprizi

Ozan Doğulu'nun yeni albümünü kendisi twitter'da ilan ettiğinden beri merakla bekliyordum. İlk albümü 130BPM oldukça iyiydi, ki zaten "Alain Delon" geçen yazın hiti oldu.
Bu albümün de ben hit dolu olacağını tahmin ediyordum ve kesinlikle yanılmamışım. İlk albümden daha da iyi, bomba gibi bir albüm olmuş. Başlıkta da söylediğim gibi, klişe tabir de olsa, tam anlamıyla Ozan Doğulu'dan dinleyicilere yaz sonu sürprizi oldu bu albüm.

Yalın'ın "Daha", Kenan Doğulu'dan "Kalp Kalbe Karşı" ve Ziynet Sali'den "Müptelayım Sana" favorilerim. Şimdiden art arda dinliyorum bunları.

Ayrıca Murat Boz'dan "Yazmışsa Bozmak Olmaz"ı da baya beğendim. Atiye'nin "Aşkistan"ını ise sevemedim ama alıcısı olacaktır bu şarkının da.

Fakat albümün en bombaları olacağını sandığım Ajda Pekkan-Petrol ve Sezen Aksu-Gidiyorum, tam tersine albümün en zayıfları olmuş! Okan Bayülgen'in söylediği Ayı da olmasa olurmuş gibi.

Daha önce Suat Ateşdağlı'nın ve Hüseyin Karadayı'nın da bu tarz proje albümleri oldu, hatta Erdem Kınay da yapacakmış bir tane, ama aralarında en iyisi şimdilik Ozan Doğulu'nun bu albümü olmuş. Süper bir albüm, umarım önümüzdeki yaz da yine böyle bir proje albüm gelir Ozan Doğulu'dan diye umuyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder