20 Ağustos 2011 Cumartesi

Sizi acıktaracak bloglar!

Internette bir şekilde efsane güzel bloglarla karşılaşmayı çok seviyorum!
Bu bloglardan birini bir arkadaşımın paylaşımından gördüm ve sonra oradan oraya bir sürü yemek ama özellikle kahvaltı bloguyla karşı karşıya geldim.

Evet, kahvaltı blogunda blogger kişi her sabah veya birkaç sabahta bir, ne yediyse onu fotoğraflamış. Ama öyle güzel ki fotoğraflar! Bir yandan görselliğe, bir yandan da yemeklere hayran hayran bakıyorsunuz.

İşte Top 3 Yemek Blogum  (işin ilginci ikisi Kuzey Avrupa'dan, sanırım Kuzey Avrupalılar "kahvaltı blogu" alanını domine ediyor :P)

1. 365 Days of Breakfast 



Bu blogda blogun sahidi kadın her sabah ne yiyorsa onu çekiyor ve bence çok çok güzeller var aralarında. Sabah sabah nasıl bunları hazırlayıp üstüne de fotoğraflayacak enerjiyi buluyor bilemiyorum ama bazen çikolata+yumurta gibi garip kombinleri olsa da genel olarak çok başarılı ve fotolar da çok güzel. Kadının sürekli slushie hazırlaması ve böğürtlen yemesi kesin sizin de dikkatinizi çekecek.

Bu arada kendisi iş olarak düğün fotoğrafçılığı yapıyormuş, düğün fotoğrafları da çok güzel onlara da bir bakın. Ayrıca kendi öyküsünü de anlatmış, ilham verici bir öyküsü var, ona da bakın kesin ;)

 2. Tartelette




Bu blog kahvaltı değil de genel olarak yemek blogu, hem de sahibinin yemek kitabı da varmış. Fotoğraflar sadece yemekten oluşmuyor, hem de bu blogda yapım aşamalarını da koymuş kadın. Çok güzel fotoğraflar var yine ve insan bakarken acıkıyor, "ah şu turta olsa da yesem" diye kendi kendine düşünmeye başlıyorum bi süre sonra.

3. My Cooking Diary





Bu blog da yemek blogu. Daha farklı bir tasarımı var ama aynı zamanda blogun içinde gezinmeyi zorlaştırmış.
Birbirinden güzel tatlılar, salatalar, makarnalar vs. vs. yapıp fotoğraflamış. Cidden özendiriyor insanı böyle bir blog da açmaya.

Bonus: Posilek-Mistrzow




Bu blog da bonus olsun dedim :) Diğerlerine göre biraz daha amatör ve simple duruyor ama bu blogda da baya uğraşılmış ve aralarında çok çok güzeller de var. Bu da bir kahvaltı blogu ve bunda da bol bol böğürtlen ve türevlerini görebilmek mümkün. :) Ben şöyle bir çıkarımda bulundum: Eğer bir yemek blogunda böğürtlenvari meyveler yoğunluktaysa, o kişi Kuzey Avrupa'nın şirin bir ülkesindendir.

Bütün bunlara baktıktan sonra acıktığınızı varsayıyorum, o zaman rota ya mutfak ya pastane. Afiyet olsun hehe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder