16 Ekim 2011 Pazar

2011 yazında Türk kadın popçuların ıslak saç modası ve mini KlipAnaliz

Bengü ikinci klibini "Saat 3" şarkısına çekmiş, ben de seviyorum, güzel bir şarkı fakaat klibi baya baya Demet Akalın'ın "Sabıka" klibine benziyor. Bu sadece benim yorumum da değil, birkaç yerde daha bunu okudum. Yani ev-havuz, saç vs. baya benzemiş, kendisi farkında değil miydi acaba anlayamadım? Sonuçta rakibin bir şarkıcıdan birkaç gün sonra benzer bir klip çekmek baya fail bir hareket.

Karşılaştırmanız için iki klip:



Bu arada Bengü'nün özellikle saçının Demet Akalın'ın modeline benzediğini fark etmişken, bu yazki kliplere dair genel bir aydınlanma yaşadım: 2011 yazında Türk kadın popçuların çoğunluğunun klibinde saçlar yarı ıslak bir şekilde, hatta jöleli gibi bir halde, itinayla arkaya doğru taranmış(?). "Klip saçı modası" diye bi şey mi var acaba? Buyrun bakın, cidden tesadüf olamaz çok ilginç:

Bengü - Saat 3

Gülben Ergen - Yarı Çıplak

Tuğba Özerk - İlan

Tuğba Özerk - İlan no.2

Tuğba Özerk - Aklımda Sen Varsın

Demet Akalın  - Aşk



Demet Akalın - Sabıka

Petek Dinçöz - Yalanı Boşver


 Böyle bir tesadüf baya ilginç değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder