26 Haziran 2011 Pazar

Bu sezonki favorim: Elio!

Atiye Sokak'ın yeni hali dediğim gibi çok güzel ve bu sokak üzerindeki yeni açılan Elio'yu atlamak olmaz :)

Sedef Adası'nda da bir şubesi olan Elio, İtalyan mutfağı ve yemekler oldukça güzel; hem de bu tarz bir yer için fiyatları oldukça makul kalıyor. Dekorasyonu çok sade, masa düzeni eski Zazie zamanına oldukça benziyor. Ve de eğer ön tarafta sokak üzerinde yer bulamazsanız arka bahçesini de tercih edebilirsiniz. Beyaz masaları, beyaz badanalı, çiçekli saksılarla donanmış duvarları ile bahçesi insana huzur veriyor, insan şehrin ortasında olduğunu bir an için unutuyor. Arkadaşlarla gelip, sohbet edip yemek yemek için ideal. Yalnız arka bahçe biraz fazla sıcak oluyor ama son gidişimde ona da çözüm bulmuşlardı, duvarlara vantilatör koymuşlar ki bu bayağı ferahlatmış.


Yemekler de dediğim gibi ağırlıklı İtalyan mutfağı, Zazie'nin pizzalarını seviyorduysanız merak etmeyin buranın pizzaları da sizi oldukça mutlu edecek :) Ben kabak ve patlıcanlı Ortalana pizzadan yedim ve oldukça güzeldi, aynı şekilde dört peynirli pizzası da enfes. Pizza fiyatları 16-25 civarında falan. Ana yemeklerden de bir kez Pollo Al Griglia'dan (Izgara Tavuk) yedim ki yanında gelen kuskusu ile çok lezzetli. Ana yemek fiyatları ise 25'ten başlıyor. Aynı şekilde makarnaları da çok güzel, soslarının kıvamını iyi tutturmuşlar. Makarnalar da 16-22 arasında. Ki bence bu fiyatlar bu tarz bir mekan için yazının başında da dediğim gibi oldukça makul.

Elio kesinlikle favorilerim arasına girdi, şimdiden 3-4 kez gittim; herkese de rahatlıkla tavsiye ediyorum :)

Bu arada: Aslında o kadar bahçesinden bahsedip bahçesinin bir fotosunu koymak isterdim ama internette bulamadım bir türlü :/ Sanırım kendimin artık fotoğraf makinesiyle blog için fotoğraflama yapmamın zamanı geldi. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder