15 Temmuz 2011 Cuma

Mikonos'u Onur Baştürk'le gezmeye ne dersin?

veyaaa Küba'yı Ayhan Sicimoğlu'yla gezmek ister misin? O nasıl olacak mı diyorsun? More Travel adlı turizm şirketi "temalı yurtdışı turları" düzenlemeye başlamış. Tesadüfen internette gördüm ve ilk kez haberim oldu böyle temalı turların olduğundan.
Şu anda More Travel'ın beş tane tur programı bulunuyor: Onur Baştürk ile Mikonos, Ayhan Sicimoğlu ile Küba, Buket Uzuner ile New York, Savaş Karakaş ile Malezya ve Serra Yılmaz ile İtalya. Mikonos turu haricindekiler birer hafta gibi sürüyormuş ve kişi başı 3000-4000 euro arası değişiyor. Ki bu normal bir İtalya turuna göre elbette daha pahalı. Ama orayı gerçekten iyi bilen (mesela Serra Yılmaz ve İtalya) biriyle gezmenin keyfi hele ki Serra Yılmaz veya Ayhan Sicimoğlu gibi bir isimle oraları keşfetmenin apayrı bir zevki ve farkı olmalı. Gerçi şöyle bir handikap var: bu isimlerin rehberlik skillerinin nasıl olduğu çünkü bir insanın sadece o yeri çok iyi bilmesi yetmiyor, insan ilişkileri iyi olmalı ve çıkabilecek sorunlar karşısında serinkanlı olabilmeli. Bu turlara katılacak birinin ağzından yorumlarını dinlemek isterdim açıkçası. Acaba giden var mı? :)


İlginizi çektiyse programları şuradan inceleyebilirsiniz: More Travel

2 yorum:

  1. Teşekkürler, sizin sayenizde bu tur şirketinden haberdar oldum. Bu sayede hayranı olduğum Serra Yılmaz ile Toskana turuna katılacağız.

    Saadet

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim, çok sevindim vesile olduğuma ben de :)

    YanıtlaSil