27 Şubat 2013 Çarşamba

Ümit Benan Trussardi'den ayrıldı!

Ümit Benan, Umit Benan, Umit Benan Sahin, Ümit Benan Şahin, ümit benan trussardi, umit benan leaves trussardi, ümit benan trussardi'den ayrıldı

Ümit Benan'ın ismini bazılarınız duymamış olabilir, ama kendisi şu anda dünyada en başarılı Türk tasarımcılarımızdan biri diyebiliriz. Kendi markasının koleksiyonunun çok başarılı ve de dünyada yankı uyandırıyor olmasının yanı sıra hem de birkaç sezondur dünyaca ünlü lüks markası Trussardi'nin de baş tasarımcısıydı kendisi!

Ve az önce twitter'da kendi hesabından duyurduğuna göre Trussardi'den ayrılmış! "Trussardi'deki stajım bitti. Artık ilerleme zamanı, Trussardi için daha fazla çalışmıyorum." şeklinde tweetleyerek ayrıldığını duyurdu.


Nedeni nedir bilemiyorum ama birkaç gün önce "Rahatı, daha iyi bir gelecek için reddet", "Mezun oluyor ve de tatil geliyormuş gibi hissediyorum. Mutlu günler yakında geliyor" şeklinde tweetlerle ve de Milano Moda Haftası'ndaki son defile sonrasında fotoğrafını "Ciao" caption'ıyla paylaşarak bir bakıma haberi önceden vermiş denebilir. Hatta daha dün "Siz de bazen 'Fuck you' demeye bayılmıyor musunuz" diye tweetlemiş, konuyla alakalı mı çözemedim.


Büyük olasılıkla artık tamamen kendi markasına yönelmeye karar verdi ve ben kendisinin büyük işler başaracağına ve yakın bir zamanda bir Hüseyin Çağlayan gibi Türk bir tasarımcı olarak adını dünyada çok daha sık duymaya ve çok daha iyi yerlerde duymaya-görmeye başlayacağımıza eminim. Bol şans!


Bu da meraklısı için Ümit Benan'ın Trussardi'den ayrılmasıyla alakalı bir saat önce attığı tüm tweetler: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder