29 Ekim 2011 Cumartesi

Selima Optique'le tanışmış mıydınız?

Yoksa ismi size de yabancı mı?
Bugün "Crazy, Stupid, Love" filmini izlerken Ryan Gosling'in gözlüklerine bayıldım ve merakla google'lamaya başladım. Ray Ban'in bir modeli sandığım gözlükler, Selima Optique adlı hiç tanımadığım/duymadığım markanın Anthony model gözlükleri çıktı.

Filmden kare no.1 / Gözlük: Anthony

no.2

no.3

Ryan Gosling, Letterman'a çıkmadan önce

Acaba ben mi daha önce duymadım diye düşündüm ama sanmıyorum çünkü pek yayılmış değil, ama anlaşılan şu son 2-3 yıldır yükselişte; birçok moda, alışveriş dergisi sayfalarına/photoshootlarına taşımış. Hatta Ryan Gosling'in de sponsoru olmuşlar sanırım, "Crazy, Stupid, Love"dan sonra "Drive" filminde de Selima Optique gözlükler takmış Gosling.

Marka bu arada pahalı bir marka, mesela o filmdeki Anthony model gözlükler 385$ ki neredeyse bir Gucci, Prada gözlük fiyatında.

Toplamda da 7 şubesi varmış: 4'ü NY'da, 2'si Paris'te, 1 tanesi de LA'de. İlk mağaza 1993'te açılan Soho şubesiymiş, Paris'te de 1998'de Paris'in hip bölgesi Marais'de açmış ilk yurtdışı şubesini.

Soho mağazası, içerisi gayet şık ve hoş duruyor.

Soho mağazası, çok classy

İlerleyen yıllarda bu markayı daha sık duyacağız ve daha çok kişi bu markayı öğrenecek gibi geliyor bana.

S/S2012 çekiminden, fotolar çok havalı değil mi? Bayıldım.



Bunlar da markanın katalog fotoğrafları. İşte bunları aşşşırı beğendim. Çok esprili, zekice ve şık olmuşlar.








Beğendiğim modellerden birkaçını da paylaşayım bari :)

Alex, unisex, 360$

Amanda, 360$ (aslında bu modele çok benzeye bir Ray Ban'i bir arkadaşımda görmüştüm.)

Anthony, 385$ (bu gözlük de unisexmiş bu arada)

Rivington, 250$ (aslında bu daha hoş geldi Anthony'den)

Baya uzun bir post oldu ama tuttum bu markayı, takibime aldım.
Son olarak da bu da markayı yaratan ve ad veren Selima Salaun:

 
Selima Salaun, kızı ve köpeği.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder