30 Ekim 2011 Pazar

Bebek Upper Crust'landı

Upper Crust Pizza'yı daha önce kaçınız duymuştu? 2009'da ilk şubesini Beşiktaş'ta açan bu pizzacı aslında ABD'den bize ithal. Boston kökenli bu pizzacı birkaç kez Boston'ın en iyi pizzacısı olarak ödül almış, yani mevzubahis pizzacımız ödüllü :)

Bebek şubesi
Beşiktaş'taki şubesi oldukça küçük ve çok saçma bi yerdeydi bence. İlk açıldığında merak etmiştim ama Beşiktaş öğrenci popülasyonu açısında yoğun bir yer olsa da, normalde insanların buluşmak için tercih ettiği bir yer değil yani; ben Cadde'ye, Nişantaşı'na nereden bileyim bi Bebek'e falan açılmasını beklerdim. Ancak Bahçeşehir Üni. öğrencileri için süper olmalı, direkt okullarının karşısında.

Fakat 2.5 yıl sonra da olsa mantıklı bir karar verip Bebek'e ikinci şubelerini açmışlar. Bu şekilde bilinirlikleri daha çok artacak diye düşünüyorum, zira şimdiden birkaç arkadaşım Upper Crust Pizza'yı Bebek şubesiyle keşfetmişler, twitter'daki yorumlarından fark ettim :)

Tavsiye isterseniz Rıfat'ın Acılı Pizzası olsun. Yeri de, House Cafe'nin yanında. Afiyet olsun :)

1 yorum:

  1. offf cok ii oldu bu enfesss rifatin pizzayi yiyin kesin cidden super !

    YanıtlaSil