27 Ekim 2011 Perşembe

Starbucks'a rakip mi geliyor?

Ülker Grubu’nun sahip olduğu Cafe Crown’ın yüzde 50’si Kuveytli Al Sayer Grubu’na satılmış ve bir yıl içerisinde ise Cafe Crown mağazaları Caribou Coffee’ye dönüşecekmiş. Hatta sanırım ilk dönüşecek mağaza Caddebostan'daki Cafe Crown olabilir çünkü kapanmış ve Caribou Coffee ilanları asılmış bile.

Caribou Coffee neymiş diye araştırdım, meğer ABD'de Starbucks'tan sonra 2. kahve retailer'ı imiş. Yalnız bu nasıl oluyor anlamadım çünkü sadece 16 eyalette varmış. Bu arada bu eyaletler de ABD'nin ortasındaki eyaletler (bunlar için bi tanım vardı ama hatırlayamadım) yani öyle California'da, New York'da, Florida'da falan yok. Alabama, Indiana, Kansas, Nevada gibi gibi eyaletlerde varlar. Dünyada da Arap ülkeleri (Kuveyt, Bahreyn, Ürdün, Katar, Umman, Lübnan, BAE, Suudi Arabistan) ve Kore'de var. Bana hiç cool gelmedi açıkçası bu lokasyonlar sonucunda (sığ bi yorum ama öyle :D)


Sanırım geyikten dolayı, çok kanadyen bir hava verdi bana bu foto :)

Fakat internet sitesinden menüsüne baktım; içecek menüsü oldukça zengin duruyor, özellikle de çay latteler: Caribou Menü

Deneyip görmek lazım ama zaten Cafe Crown'a da gitmezdim, buranın da müdavimi olacağımı sanmıyorum. Acaba kaderi Barnie's ve Costa gibi Türkiye'den ayrılmak mı olacak, yoksa Gloria Jean's ve Caffe Nero gibi kalıcı mı olacak? Hep beraber göreceğizz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder