20 Ekim 2011 Perşembe

Snickers reklamı kahkahalara boğdu!

Ben hariç!

Evet, herkes günlerdir Snickers'ın reklamını paylaşıyor, çok beğendiğini söylüyor ama ben reklamı -beğensem de- hiç öyle kahkahalarla gülemedim, anlamadım mı falan diye sorguladım hatta.

Reklamı ilk izlediğimde çok yaratıcı buldum, meğer ABD'deki Snickers reklamının remake'iymiş, orada da Aretha Franklin ve Liza Minelli rol almış divalar olarak. Fikir çok güzel, çok eğlenceli bir reklam olmuş, ama hatta daha da witty olabilirmiş gibi geldi.

Ama başarılı bir reklam olduğu tartışılamaz çünkü sosyal ağlarda sürekli paylaşılıyor; yapılan yorumlara, Youtube'da, ekşisözlük'te yazılanlara bakılırsa herkes çok beğenmiş ve böylece reklam amacına ulaşmış.
Bu arada Muazzez Abacı ve Gönül Yazar'ın bu projeye tamam demesini de takdir ettim. :)

İzlemediyseniz henüz, buyrun:


Bu da reklamın orijinali:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder