17 Aralık 2011 Cumartesi

Yummy Cupcakes'e ziyaret

Yummy Cupcakes'in açıldığını yazmıştım malum daha önce, baya da bi tık aldı o yazı :) Bu hafta 2 kez deneme fırsatım da oldu :)

Dükkan böyle pespembe, oldukça sevimli ve küçük bir yer. Açık kısmında aslında baya bir alan var, daha çok masa konursa oturmak için de oldukça hoş olabilir.

Ama ben ve arkadaşım resmen içeri girince hayal kırıklığı yaşadık. Çünkü gitmeden önce ABD'deki şubelerden fotoğraflara baya bakmıştım ve burada da böyle müthiş süslü cupcakeler falan bekliyordum. Yani elbette kötü değillerdi, cupcakeler güzeldi ama çok büyük beklentiye az kaldı doğrusu. Şansa da gittiğimizde öğleden sonraydı ve oradaki bayanın dediğine göre çoğu tükenmişti. Günlük üretiliyormuş ve beklediklerinden çabuk tükenmiş (günlük üretilmesi hoş bir şey tabii)

Orada çok az çeşit görünce, oraya giderkenki heves yarım kaldı tabii.
(Bir de o cupcakelerin display edildiği yer çok karanlık, benden bir tavsiye: buna bir çözüm bulsunlar. O minik bölmeleri de aydınlatsınlar falan bilemedim.) Tabii o kadar hevesle gittiğimiz için ve illa deneyimleyeceğimiz için birer tane cupcake aldık. Ama ne yazık ki çok ağır geldi bana da arkadaşıma da, kremasından dolayıydı sanırım anlamadım, hatta arkadaşım yarım bıraktı. Fiyatı da 9 TL ki oldukça pahalı bence bir tek cupcake için, tabii burada marka faktörü de var ama karşılığı çok yok, onu söylemiş olayım.

aldığımız cupcakeler :)
Ertesi gün de kahve kremalıdan aldım ama o da daha iyi olmaklar beraber müthiş değildi. Yani iyi bir yorum yapmak da çok istedim aslında ama beklentimi karşılamadı ne yalan söyleyeyim. Tabii herkesin damak zevki farklı, belki başka bi kişi kremasının lezzetini çok sevebilir de.

Fakat dükkanın içinde minik hediyelik eşya bölümü var, orası baya bi sevimli. Yılbaşı hediye alışverişimi yaparken oradan faydalanacağım sanırım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder