18 Aralık 2011 Pazar

Film tavsiyesi: Letters to Juliet

Dün gece Digiturk'te "Letters to Juliet" filmini izledim ve baya beğendim, romantik filmleri sevenleri de tatmin edecektir :)

Ben aslında romantik film fan'ı değilim ve bundan ziyade filmin İtalya'da geçmesinden dolayı beğendim çünkü hem film İtalya'da çekildiğinden hem de üstüne yaz mevsiminde çekilmişken muhteşem manzaraların görüntülerine hayran hayran bakıyorsunuz. Zaten ben böyle Fransa'da, İtalya'da falan geçen Amerikan filmlerine bayılırım çünkü öyle güzel gösteriyorlar, öyle idealize ediyorlar ki, insan filmden çok lokasyonları hayran hayran izliyor.

Filmin konusu ise biraz klişemsi: Nişanlısıyla İtalya'ya tatile gelen Amerikalı kız, Romeo ve Juliet'in kasabası Verona'da gezerken, Juliet'in evine kızlar tarafından bırakılan aşk mektuplarına yanıt yazan kadınların çalıştığı (bizim Güzin Abla gibi) ofisi buluyor ve orada onlara yardımcı oluyor falan vee 40 yıl önce yazılmış ama yanıtlanmadan unutulmuş bir mektubu yanıtlıyor.


Sonra o kadının (tabii artık 70 yaşında) o İtalyan aşkını hiç unutamadığı ortaya çıkıyor ve kadın aşkını ölmeden bulmak için torunuyla İtalya'ya geliyor. Bizim Amerikalı kız (Amanda Seyfried oynuyor bu arada) da bunların aklına giriyor ve adamın adına sahip tüm adamları İtalya'da karış karış dolanıyorlar ve olaylar gelişiyor falan filan..

İzlerken filmin ne yöne gittiği açık bi şekilde belli oluyor, filmin sonu da tahmin edilebilir cinsten ve film biraz klişe ama yine de film güzel! Ya da ben beğendim :) Tabii bunda filmin çekildiği yerler ve o yerlerin yansıtılışı önemli bir faktör.

İtalya'yı izleyip, güzel bi aşk filmiyle kafa dağıtmak, durumunuza göre de romantik/arabesk takılmak için ideal yani bu film. :)

(bu arada filmin afişleri filmle alakasız kalmış, hiç beğenmedim. bulabildiğim en iyisi de yukarıda koyduğum bence)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder