14 Ocak 2013 Pazartesi

KlipAnaliz: Geri Dönüş Olsa

 Murat Boz Nihat Odabaşı, Murat Boz Geri Dönüş Olsa, Murat Boz Erdem Kınay, Murat Boz Deniz Erten

Murat Boz, geçtiğimiz yıldan bu yana bi üretkenlik hali içinde. Eski albümünde "Kalamam Arkadaş", "Bulmaca", "Soyadımsın" diye art arda klipleri patlatıp albümünde klipsiz şarkı koymamaya yeminli gibi bir haldeyken bir de eski şarkılarını başarılı aranjörlere ve dj'lere remix'letip yeni bir albüm çıkarmış!

Herhalde O Ses Türkiye'den bayaa iyi kazanıyor olmalı ki; hem iyi besteler almaya başladı hem art arda klipler patlatıyor bi de üstüne bu durduk yere çıkardığı remiks albüm. İlk klip şarkısı olarak, geçtiğimiz yıl sonbaharda kliplediği ve klibi RTÜK'e takılan, Deniz Erten imzalı "Geri Dönüş Olsa"nın Erdem Kınay Remix'ini seçmiş. Klip de Nihat Odabaşı yönetmenliğinde çekilmiş. (dedim ya Nihat Odabaşı falan filan, O Ses Türkiye yaramış Murat Boz'a ama helal valla bakın kazandığı parayı kendi başarısına, müziğine yatırıyor)

Murat Boz Nihat Odabaşı, Murat Boz Geri Dönüş Olsa, Murat Boz Erdem Kınay, Murat Boz Deniz ErtenÖncelikle Erdem Kınay'ın bu şarkıya yaptığı remiksi beğendim. "Geri Dönüş Olsa" sevdiğim ve kulağımın alışmış olduğu bir şarkı olmasına rağmen bu remiksi yadırgamadım hatta şarkının bu halini de baya beğendim.
Klip de bu remiks şarkıya baya uymuş bence. Nihat Odabaşı yine her zamanki döktürmüş ve başarılı, kaliteli bir klip çıkmış ortaya. Siyah-beyaz klip sade ve hoş olmuş. Fakat keşke Murat Boz özellikle sandalyede oturduğu planlarda daha az poz kesseymiş.. Bu çocuğa bu alışkanlık nereden kaldı anlayamadım... Neyse ki Nihat Odabaşı montajını bunların çok da göze batmayacak şekilde ayarlamış. Benim remiks halindeki şarkıya puanım 9/10, klibe ise 8/10 veriyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder