4 Nisan 2012 Çarşamba

Demet Akalın vs. Hande Yener - Morhipo'dan eğlenceli reklam


Morhipo'nun yeni Hande Yener ve Demet Akalın'lı reklamına bayıldım, çok eğlenceli olmuş. Fikir biraz klişe olabilir ama güzel bir iş çıkmış sonunda. Reklam, Rafineri Reklam Ajansı'nın, ki bu ajansın reklamlarına fikirlerine bayılıyorum ben, hep yaratıcı ve başarılı işler çıkarıyorlar.

Demet Akalın ve Hande Yener'in seçilmesi de zekice, hem yurtdışında görmeye alışkın olduğumuz tarz işlerin Türk versiyonu için iyi isimler olmuş hem de medyada sürekli yer alan kavga vs olaylarıyla da seyircinin ilgisini çekebilecek, reklamın başarısını artırabilecek isimler.

Yalnız reklamın sonundaki "Seren Serengil'in sepeti" kısmı hoş olmuş ama onun yerine bir Gülşen, Hadise vs. olsa daha mantıklı olmaz mıymış, Seren Serengil bu iki isimle aynı klasmanda mı? Demet Akalın'dan kankalık kıyağı olmuş anlaşılan.


Ama reklam başarılı, hatta ben çok sevdim. Seri halinde devam da edecekmiş, merakla bekliyorum :)

1 yorum: