16 Ocak 2012 Pazartesi

International Film Star Meltem Cumbul

Meltem Cumbul malumunuz Altın Küre Ödülleri töreninde çıkıp bir konuşma yaptı ve yerden yere vuruluyor, yok böyle konuşma mı olurmuş, yok niye çıktı, yok o kıyafet nedir falan filan.

Ben açıkçası beğendim Meltem Cumbul'un konuşmasını. Los Angeles'ta kaldığı dönem edindiği bağlantıları iyi bir şekilde kullanarak hem geçen yıl Altın Küre'de izleyici olarak bulundu hem de bu yıl konuşma yaptı. Evet başta "Yabancı Dilde En İyi Film" ödülünü sunacak dendi ve sonra patladı ama yine de bu sade konuşma bile -hitap ettiği kitlenin büyüklüğü ve sadece o salonda o kadar Hollywood yıldızına konuşmak bile- büyük bir başarı. Tabii, çok mu anlamlıydı konuşma, hayır. İnsanlar Meltem Cumbul kimmiş öğrendi mi, veya anlam çıkardılar mı pek zannetmiyorum.

Konuşmasında Atatürk'ten "Yurtta sulh cihanda sulh" demesi, Türkçe "iyi akşamlar" demesi hoş şeyler tabii. Anlamsız bulanlar çok var, ama ben düşündüm yani öylece sahneye davet edilip 2 dakika konuşma yap deseler, daha anlamlı bir şey ne söylerdim bilemiyorum. Kıyafete gelecek olursak da, evet o harcadığı miktara çok daha şık bir şekilde bulunabilirmiş törende.

Fakat bu durumun Türklerin gururlanmasını gerektiren bir şey olmadığını düşünüyorum. Hoş bir olay ama en çok bundan faydalanan Meltem Cumbul oldu. Kendisini tebrik ediyorum. Umarım yurtdışı film proje tekliflerinde bir nebze artış vs sağlayabilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder