19 Ağustos 2011 Cuma

Deniz Gül'den 5 Kişilik Bufet

Piccinini sergisini henüz görmemiş bir arkadaşımla Arter'e gittik tekrardan ve en üst katında yeni bir serginin açıldığını fark ettim. Deniz Gül'den 5 Kişilik Bufet/ 5 Person Bufet.
Kaymaklı tepsi

Katta 5 tane mobilya duruyor: Vitrin, gardırop, "odalaştırılmış" kapı, kasa ve tabut. İzleyiciye içlerini açmak, aralık kapılardan içeri girenlere kendi "iç"leriyle yeni bir "dış" oluşturmak üzere mekanda yanyana dizililermiş. Valla ne yazık ki ben anlayamadım, arkadaşlarım da anlayamadım. Sanırım fazla soyut geldi.

Bu arada katta bir de üzerinde devasa bir tepsi kaymağın bulunduğu bir yuvarlak masa vardı o hangisiydi/neydi/niye vardı çözemedim ama kaymak o yaz günü sıcağından o kadar koku yaymıştı ki, durmak imkansızdı :S

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder