26 Ocak 2011 Çarşamba

Milkshake'inizi daha uzun süre karıştırın ve zayıflayın!

Hayır, size bilimadamlarının yeni keşfettiği bir sağlık haberini paylaşmayacağım; dün D&R'da gördüğüm "Bisküviyi Çaya Yatay Bandırın" adlı kitaptan bir başlık bu :)
Kitabı şöyle bir incelemek için elime aldım, insanın "bu da ne ki acaba" diye merakını çekiyor hemen. Böyle kitapları normalde biraz gereksiz bulurum hatta daha önce "Lüzumsuz Bilgiler Ansiklopedisi"ni alıp şöyle bir karıştırıp okumamışlığım var o yüzden buna da hemen atlamadım. Ama kitabın içindeki her bir başlıkla iyice merakım arttı ve de altlarındaki açıklamalar hem kısa ve özdü hem de insanın merakını çeken aynı zamanda da eğlenceli bir üslupla yazılmıştı; ben de kitabı iyiden iyiye ayaküstü okumaya başladığımı fark edip hemen aldım :)

Kitap, yurtdışında karşımıza sıklıkla çıkan örneklerinin hem tasarım hem üslup olarak iyi bir benzeri

Kitap, daha önce de bu tarz birkaç kitap yayınlamış olan NTV Yayınları'nın, Rik Kuiper ve Tonie Mudde'ın kitabından çevrilmiş ve fiyatı da 13 TL
Tabii bazı başlıklar hepimizin az buçuk tahmin edebildiği veya bildiği şeylerden oluşuyor mesela "manzaralı bir oda isteyin ve daha çabuk iyileşin", bunu insan az buçuk tahmin edebiliyor zaten veya "sakız çiğneyin ve hafızanız güçlensin"i önceden biliyordum. Ama çok ilginç ve farklı başlıklar da var ve illa ki merakınızı uyandırıyor. "Ortada oturun ve akıllı görünün", "Kesme tahtası yerine klozet kapağını kullanın", "Bira için ve doğayı koruyun" gibi başlıklar ister istemez insanın ilgisini çekiyor. Bence bu kitabı alın ve çerez niyetine keyifli bir şekilde okuyun :)

Bu arada başlıktaki milkshake olayını merak ettiğinizi biliyorum ama hayır yazmayacağım buraya, kendiniz okuyun ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder