22 Şubat 2012 Çarşamba

Esin Övet niye ayrıldı merak edenlere...

Perşembe yazdığım şu yazıda Esin Övet'in Her Şey Tadında programını bırakması hakkında yazmıştım ve beklediğimin çok çok üzerinde tık aldı! Demek herkes merak içindeymiş!

Ama o yazıda nedenlerini tam bilmediğim için bir şey yazmamıştım. Aklımda bir neden vardı ama kendimce düşündüğüm bir neden olduğundan paylaşmayı doğru bulmadım. Bana göre ya program yapımcısı Savaş Bey veya yorumculardan Turhan Bey ile çıkan bir tartışma/anlaşamama vs. nedeniyle Esin Övet ayrılmıştı. Zaten, Esin Övet ayrılmadan önceki hafta Turhan Bey, rahatsız olduğu için birkaç gün katılamamıştı programa. Sanırım bu tırt bir nedendi ve asıl nedeni Esin Övet ile çıkan bir anlaşmazlık olabilir, belli olmaz.

Peki bunu neden şimdi yazıyorum? Çünkü Esin Övet, cumartesi günkü yazısında "Ne Mi Öğrendim" bölümünde şöyle bir yazı yazmış: 

"İnsanların hayvanlardan daha tehlikeli olduğunu
Başarılı insanlar yüzünden kıskançlık krizlerine girenlerin gün geçtikçe çoğaldığını
Güzel giden bir işi sırf ego yüzünden baltayla kesip kendini iyi hisseden zavallıların var olduğunu
Başkasının mutsuzluğu ile mutlu olabilenlerin çok fazla olduğunu
Aşk yaşayamayan insanların başkasının yaşadığı aşka musallat olduğunu"


Ben bu yazıyı okuyunca iki şey netlik kazandı: 1) Kesinlikle bir anlaşmazlık/tartışma var ortada 2) Esin Övet programa kesin geri dönmüyor

Nedense bu laflar Turhan Bey için yazılmış gibi geldi bana. Açıkçası Turhan Bey programı bıraksa kimsenin umurunda olmazdı, bu kadar net. Çünkü kendisi saçma sapan yorumları dışında bir şey katmıyordu programa bana göre. Oysa benim yazıma birkaç günde binlerce insanın "Esin Övet Her Şey Tadında'yı niye bıraktı" diye gelmesinden de belli ki insanlar programda Esin Övet'in eksikliğini hissediyor.

Bakalım bir geri dönüş olacak mı? Veya en azından bir açıklama falan?

24 yorum:

  1. oiyyy çatlamıştım merhem oldu tenkss:))

    YanıtlaSil
  2. bence turhan bey hiç saçma konuşmuyordu. aksine esin övet herşey de ben bilirim ben buradayken ben şöle iken deyip duruyordu. cok iyi oldu esin övet in ayrilmasi.program da gereksiz tirmanmalar artik yok.esin övet in durumu kabullenememesi ve kendi köşesine taşimasi da bunun kaniti.

    YanıtlaSil
  3. turhan bey esine göre çok daha bilgili mantıklı ve görgülü bir insan ayrıca esin sevgilisine musallat olunduğundan bahsediyorsa olası sıkıntı senayla olmuştur turhan bey olamaz sena da esine göre çok daha güzel olduğuna göre sena kıskanılmıştı o kadar

    YanıtlaSil
  4. Eksikligini hissettik

    YanıtlaSil
  5. Ya Esin Övet'in eksikligini farkediyor insan, garip bir sekilde agırlıgı vardı kadının programda. Oyle Turhan Bey'in yorumlarıyla sadece bu kadar populer hale gelemezdi bu program.
    Ayrıca bence de kesin bir kadınla anlasmazlık yuzunden, ama Sena oldugunu zannetmiyorum, ekipten biridir..

    YanıtlaSil
  6. bu yazıyı kım yazmıs turhana kurban olsunlar esın unutuldu esının yerınde yeller esıo....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katiliyorum

      Sil
  7. Bence de sorun turhan beyle değil kesin sena ile ilgili yazının sonunda baskasının askına musallat olan dediğine göre...

    YanıtlaSil
  8. Ooo ne kadar çok yorum gelmiş! Valla Esin Övet evet çok baskın bi karakterdi, evet çok "ben bilirim" havaları vardı ama bu konularda en bilgili kişi de oydu. Turhan Bey'in pek mantıklı çıkarımlar yorumlar yaptığına pek rastlamadım.

    İpek Durkal ise kötü değil ama Esin'e bir aşinalık vardı onun bitmesi iyi olmadı o yüzden.

    YanıtlaSil
  9. esin övet burnu havadaydı ben hala izliyorum sabahların en iyi programı

    YanıtlaSil
  10. ne yaşanmış olursa olsun bir açıklamayı hakediyor izleyici 1-2 cümlede olsa söylenmeli bu bize yapılmış bir saygısızlıktır diye düşünüyorum..

    YanıtlaSil
  11. bence esin övet kültürlü bir kadın fakat kalıbı değişik, alıştığımızın dışında bir bayan frofili olmayabilir.esin övet egolu bir kadına benzemiyor ama bilgisini sunma tarzı farklı olabilir.tabi buda çok bilmişlik gibi algılanıyor. hakkında hayırlsı ne diyelim.

    YanıtlaSil
  12. ben programı esin hanım varken de izliyordum şimdi de izliyorum... esin hanımın neden ayrıldığını çok merak etmiştim ve o olmadan artk programın tadı olmaz diye düşünmüştüm. bir kaç hafta izledim. ipek hanım da çok bilgili ve bence esin hanımdan hem daha mütevazi hem de daha samimi... ortam ve sohbetler çok daha sıcak. ipek hanım masadaki herkesin fikrini dinliyor, göz kontağı kuruyor... esin hanım ise arada programdan kopup ipadine dalıyordu ve sadece sena ve jess ile konuşuyordu.. bence program şimdi daha keyifli bir hal aldı. masadaki herkes daha rahat...

    YanıtlaSil
  13. Ben Esin Övet'i çok seviyordum ve yorumlarını da gerçekçi ve tarafsız buluyordum.Programda eksikliğinin hissedildiğini düşünüyorum.Yanlız ben Turhan Bey'den değil de Sena'dan dolayı programdan ayrıldığını düşünüyorum.Programın tekrarını nerdeyse her gece seyrettiğim için Senayla aralarında bir gerilim olduğunu farkediyordum.Sena sık sık Esin Övet'e muhalefet edip ukala cevaplar veriyordu ve İpek Hanım geldikten sonra yüzünde güller açmaya başladı.Seyircilere saygı göstermek adına Esin Hanım'ın ayrılma nedeninini üstü kapalı da olsa açıklamaları gerekirdi.Öyle ya da böyle Esin Övet'e yazık oldu.

    YanıtlaSil
  14. esin övet geri gelsin! ya da kendi magazin masası programına başlasın!

    YanıtlaSil
  15. esin övet herşeyi bildiğini zanneden ama sadece ''kim kimle hangi tarihte nerede görüldü'' sınırlarını aşamayan,kısıtlı hatta hiç olmayan İngilizcesi,Görgüsü ve magazin konusu dışındaki bilgileri oldukça sınırlı,programda ki eksikliği çokda farkedilmeyen değişik değer yargıları olan çok modernmiş gibi görünmeye çalışan (ki sanırım konyalı olmasının verdiği modern değer yargıları old.kanıtlama istediğinden)kocaman çirkin dövmesi ile hasbelkader bir magazin gazetecisi.

    YanıtlaSil
  16. Bu kadar yorum gelip de yanıt vermemek olmaz :)
    Herkes çok haklı noktalara değinmiş farklı farklı görüşler olsa da.

    Evet seyircilere bir açıklama yapılmadan bir anda böyle değişiklik olması saçma. Ama size bir bilgi de vereyim: Esin Övet geçenlerde bir yazısında aslında ayrılma nedeninin Sena Keçeli olduğunu bir nevi açıkladı, buyrun okuyun: http://www.haberturk.com/yazarlar/esin-ovet/729721-yine-klasik-tartismalar-basladi

    Bu arada Adsız - 14 Mayıs yorumuna yanıt yazamıyorum belli ki Esin Övet'e nefret dolusun o yüzden yorum yapmayacağım ama sadece şunu demeliyim ki magazin dışında bilgisi sınırlı olan birisiyse zaten kendisi gidip kültür-sanat programı yapmıyordu bilgisi geniş olan magazinle ilgileniyor, o yüzden sorun nerede anlamadım?

    YanıtlaSil
  17. cok agir yorumlar var ya yapmayin be iyi kadindi esin ovet yinede. ne kotulugunu gordunuz??

    YanıtlaSil
  18. esin övet kim lan ilkkez duydum ama millet dert edinmiş kendine

    YanıtlaSil
  19. esin övete üzülmüştüm ama ipek de çok tatlı birisi alıştım ona senayı çok seviyorum keşke başka lanalda olsalar da he kes onları seyretse eseeeen

    YanıtlaSil
  20. turhan ayrilsaydi cok umrumda olurdu o yuzden "turhan programi biraksa kimsenin umrunda olmazdi" cok yanlis olmus'', genel kulturuyle ayri bi tat katiyor programa

    YanıtlaSil
  21. esin övet dün limoncello'da parti veren kadınmıı?

    YanıtlaSil