16 Şubat 2012 Perşembe

Esin Övet, Her Şey Tadında'dan Niye Ayrıldı?


Her Şey Tadında'yı izliyor muydunuz? Turkmax'ta haftaiçi her sabah yayınlanan sevimli, neşeli bir program kendisi.

2 yıl önce sessiz sedasız Jess Molho ve taze sunucu Sena Keçeli'yle başlamıştı ve geçen yıl magazin yazarı Esin Övet'li "Magazin Masası" kısmının eklenmesiyle büyük bir çıkış yakaladı, kendine ait sıkı bir takipçi kitlesi oluştu bir anda.

Habertürk gazetecisi Esin Övet, Jess Molho, Sena Keçeli, Turhan Bey ve değişken bir yorumlayıcı daha "magazin masası"nın etrafında toplanır ve Esin Övet'in bir tür moderatör gibi takıldığı programın bu kısmında o gün gazetelerde çıkan magazin haberlerini, film ve müzik sektöründe olanları, dizilerdeki gelişmeleri paylaşır ve yorumlarlardı. 

Program zamanla baya tuttu ve ben de fırsat geldikçe takip eder oldum. Özellikle geçen yıl geceleri yayınlanan tekrarları sevinçle izliyordum, sanki arkadaş grubunuz konuşuyormuş da siz de muhabbet ediyormuşsunuz gibi bir hava var vardı. Zaman zaman baysa da iyi bir sinerji yakalanmıştı, sohbetleri de enerjileri de güzeldi.


Fakaaat geçen hafta bir de baktım ki Esin Övet yok! Yerinde İpek Durkal (Hürriyet haftasonu ekleri editörü) var ve yorumlar yapıyor. Her şey normalmiş gibi, açıklama olmadan devam ettiler programa; ben anlayamadım.

Esin Övet'in twitter'ına baktım, "bu konuda konuşamam, çok üzgünüm" tarzında tweetler sıralamış soranlara. Valla merak ediyorum ne oldu. Esin Övet'in yer yer çok bilmiş tavırları rahatsız etse de o grup güzeldi, başarı öyle yakalanmıştı, ne oldu ne bitti bilemiyorum ama eski kadro bir araya gelse süper olur bence. Hem de Esin Övet'in sektör ve magazin basını hakkındaki bilgileri ve yorumları çok iyiydi. En önemlisi, o dost sohbeti havası geri dönsün.

4 yorum:

  1. Ben katılmıyorum...Fazla bildimci bir ukala tavrı vardı...
    Esas kadro o kadar iyi ki..oraya kim gelse onlar idare eder..çünkü kendileri çok uyumlu.

    Süperler yani...Hepsine teşekkürler ve sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen katılıyorum. ayrıca ipek durkal da çok sevimli. başarılı. içten. herkese yakın. grupla uyumu iyi. başarılarının devamını dilerim.

      Sil
  2. ben de mevcut kadroyu daha cok begeniyorum.Ipek daha samimi bir hanim.Tum ekibe hayranim.Turhan cok komik, Jess super sempatik.

    YanıtlaSil
  3. ben de mevcut kadroyu daha cok begeniyorum.Ipek daha samimi bir hanim.Tum ekibe hayranim.Turhan cok komik, Jess super sempatik.

    YanıtlaSil